تجلیل از کارمندان نمونه تامین‌اجتماعی قم

در آیینی از ۸ کارمند نمونه تامین‌اجتماعی استان قم تجلیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قم، محمد عاشوری، مدیرکل تامین‌اجتماعی قم در این آیین که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، بیان کرد: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و خدمت صادقانه و حسن رفتار با مراجعه‌کنندگان، باید در اولویت کاری مدیران و کارکنان زحمت‌کش مجموعه اداره کل و شعب تامین اجتماعی قم باشد.

وی افزود: کارکنان دستگاه‌های اجرایی در نظام جمهوری اسلامی برای رضای خدا و در راستای ارزش‌های اسلامی و پاسداشت خون شهدا، صادقانه در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم با اشاره به اینکه احساس مسئولیت و ارائه خدمات صادقانه باید در اولویت کارمندان قرار گیرد ادامه داد: باید تلاش کرد تا در دوران خدمت به مردم، نامی نیک از ما در جامعه بماند.

عاشوری افزود: مسوولان نیز باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که با قبول مسئولیت در برابر مردم و وظیفه‌ای که برعهده گرفته‌اند، باید پاسخگو باشند و هر آنچه را که در توان دارند، برای خدمت‌رسانی به مردم انجام دهند.

در این آیین موسی ملا، احمد مقدم، محمد احمدلو، قادر نریمان زاده، اسماعیل انصاری مهر، علی غیاثی، حدیقه سیری و سمیه احمدی به عنوان کارمندان نمونه تامین‌اجتماعی استان قم در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند و با اهدای لوح تقدیر و جوایز از آنان تجلیل شد.

اداره کل تامین اجتماعی استان قم ۲۲۶ کارمند دارد که در چهار شعبه اصلی و دو شعبه اقماری به بیش از ۸۳۰ هزار بیمه شده زیرپوشش خود خدمات مختلف بیمه‌ای ارائه می کنند.

کد خبر: 64460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =