امضاء تفاهم‌نامه مشترک بهزیستی با فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش

همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی تفاهم‌نامه مشترک بهزیستی منظقه آزاد کیش با فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی با هدف تقویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی امضا شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی منطقه کیش، محمدرضا حیدرهایی، سرپرست بهزیستی منطقه آزاد کیش در دیدار با سرهنگ علی‌اصغر جمالی، فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، بیان کرد: امنیت و آرامش جامعه مدیون تلاش‌ها و جانفشانی پرسنل خدوم نیروی انتظامی است که ۵۰ شهید در سال جاری گواه بر این ادعا است.

وی در ادامه بر لزوم تقویت تعامل دوجانبه در حوزه‌های مختلف به ویژه کودکان خیابانی اتباع، زنان و دختران در معرض آسیب و آسیب‌دیده اجتماعی، پیشگیری از انواع آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

در ادامه جمالی، فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش ضمن تشکر از حضور پرسنل اداره بهزیستی در هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی جزیره کیش، تقویت همکاری‌های متقابل را راهکاری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی برشمرد و بر آمادگی پرسنل نیروی انتظامی در راستای همکاری دوجانبه تاکید کرد.

در حاشیه این دیدار، تفاهم‌نامه مشترک با فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی جزیره کیش با هدف تقویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی امضا شد.

همچنین برگزاری کارگاه‌های مشترک، همکاری در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، ارائه خدمات مشاوره‌ای، همکاری در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی عفاف و حجاب و... از مهمترین مفاد این تفاهم‌نامه است.

کد خبر: 64463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =