اشتغال بیش از ۷۰۰ نفر در گلستان از طریق مراکز کاریابی غیردولتی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از اشتغال ۷۱۰ نفر از متقاضیان کار از طریق مراکز کاریابی غیردولتی در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسینعلی خواجه‌مظفری در نشست هیات استانی مسوولان کاریابی‌های غیردولتی در گرگان، با بیان اینکه مراکز کاریابی غیردولتی این استان امسال ۷۱۰ نفر از متقاضیان را به واحدهای تولیدی معرفی و زمینه اشتغال آنان را فراهم کردند گفت: در این مدت هزار و ۶۱۷ فرصت شغلی برای به‌کارگیری کارفرمایان کشاورزی، صنعت و خدمات توسط مراکز کاریابی غیردولتی گلستان شناسایی شد.

وی بیان کرد: کارفرمایان برای تامین نیروی انسانی موردنیاز واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی خود و نیز افراد جویای کار می‌توانند علاوه بر مراجعه به کاریابی‌های غیردولتی، از طریق ورود به سامانه جستجوی شغل به آدرس shoghl.mcls.gov.ir اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: در راستای بهبود فضای کسب و کار، ۳۲ کاریابی غیردولتی و دو کاریابی غیر دولتی ویژه اتباع خارجی (کسب فرصت‌های شغلی خارج از کشور و اعزام نیروی کار) در گلستان فعال است.

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، تعهد امسال این استان ایجاد ۲۵ هزار و ۳۸۰ فرصت شغلی جدید است.

استان گلستان با یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت در شمال کشور قرار دارد و ظرفیت توسعه این خطه در بخش های کشاورزی، گردشگری و صنعت و خدمات است.

کد خبر: 64530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =