دیدار مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان قزوین با نماینده مجلس خبرگان رهبری

در راستای تعامل با مسئولین استانی و شهرستانی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان قزوین با نماینده مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان قزوین، اورنگ شیخ بگلو، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان در دیدار با آیت‌اله اسلامی به چالش‌ها و کمبودهای حوزه درمان در زمینه کمبود نیرو در زیر مجموعه‌های پرستاری و خدمات اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مجوز ۱۴۵ نیرو جهت جذب در رسته‌های مختلف شغلی گرفته شده است که ثبت‌نام جهت آزمون استخدامی در ماه آینده برگزار می‌شود.

وی افزود: موقعیت بیمارستان در کنار جاده‌های اصلی و ترانزیتی و از این حیث دارای موقعیت استراتژیک است و با توجه به تصادفات جاده‌ای و مواقع بحرانی، بهسازی و هتلینگ بخش‌های بستری و پروژه‌های چهارگانه بیمارستان تاکستان در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است.

امام جمعه شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه تاکستان دارای جمعیتی بالغ بر ۹۰ هزار نفر است بیان کرد: این شهرستان فاقد مصلی، مسجد جامع، مرکز مطالعاتی و فرهنگی جامع از جمله کتابخانه است. با پیگیری‌های انجام شده در حال ساخت مجتمع فرهنگی و خدماتی به عنوان مصلی هستیم که یکی از شاخصه‌های آن داشتن درمانگاه در دو طبقه با مساحتی بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ متر است که در حال ساخت است .

وی در پایان سخنان خود ضمن اشاره به فرهنگ وقف گفت: باید در زمینه‌های فرهنگی قوی عمل کنیم و فرهنگ وقف را در جامعه بازتعریف و از آن به صورت بهینه استفاده کنیم و بتوانیم با گسترش این فرهنگ ، مقداری از مشکلات را مرتفع کنیم.

کد خبر: 64596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =