ادامه خط ۶ مترو تهران امسال به بهره‎‌برداری خواهد رسید

ورودی‌های دوم ایستگاه‌های شهر زیبا و شهران خط ۶ مترو تهران امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عباس فتحعلی پور مجری خط ۶ مترو تهران گفت: همان طور که پیشتر عنوان شده بود، اولویت برنامه‌های اجرایی مدیریت شهری برای امسال، تکمیل ایستگاه‌های باقی‌مانده خطوط ۶ و ۷ است. در خط ۶ برخی ایستگاه‌های قطعات میانی و شمالی باید تکمیل شوند که اخیراً ۳ ایستگاه از بخش شمالی به بهره‌برداری رسید.

او افزود: برای ماه‌های پیش رو، سعی داریم ایستگاه‌های آیت ا... کاشانی و شهدای کن را نیز به مرحله افتتاح برسانیم تا قطعه شمالی خط ۶ ایستگاه باقی‌مانده‌ای نداشته باشد. به موازات تکمیل ایستگاه‌ها، ساخت و بهره برداری از ورودی‌های دوم را در دستور کار قرار داده ایم و در این زمینه ورودی دوم ایستگاه‌های شهر زیبا و شهران را امسال افتتاح خواهیم کرد.

مجری خط ۶ مترو در ادامه به روند بهره برداری از ایستگاه‌های قطعه میانی این خط اشاره کرد و افزود: ۵ ایستگاه قطعه میانی نیز در نوبت تکمیل و افتتاح قرار دارند که در فاز نخست ایستگاه‌های میدان خراسان، بهار شیراز و استاد نجات اللهی قرار داشته و دو ایستگاه سرباز و شهدای هفدهم شهریور هم در نوبت بعدی وارد مدار بهره‌برداری شبکه خطوط مترو تهران می‌شوند.

فتحعلی‌پور در پایان گفت: پروژه توسعه جنوبی خط ۶ نیز مرحله حفاری تونل و احداث ایستگاه‌های چهارگانه خود را پیش‌رو دارد که امیدواریم سال آینده با اتمام عملیات حفاری، فرآیند افتتاح برخی ایستگاه‌های این قطعه نیز به سرانجام برسد.

کد خبر: 64599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =