ظرفیت حمل‌ونقل عمومی تهران ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد

فرماندار تهران گفت: ظرفیت حمل‌ونقل عمومی تهران ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، افرادی که در تهران رفت و آمد می‌کنند با توجه به وجود ترافیک زیاد در ساعات روز قادر به استفاده از وسیله نقلیه شخصی نیستند و مجبورند برای رفت و آمد خود از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

استفاده از حمل و نقل عمومی در تهران با مشکلاتی نظیر شلوغی و فاصله زیاد رسیدن وسایل حمل و نقل همراه است که گلایه‌های مردم را به همراه دارد.

احمد قیومی فرماندار تهران در خصوص آخرین وضعیت حمل و نقل عمومی پایتخت گفت: در مهرماه دو هزار و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس فعال و بازسازی شده در تهران به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شد و باید در خصوص فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی و ظرفیت لازم که در این زمینه در خیابان‌ها مانند پارکینگ ایجاد شود.

قیومی گفت: در بحث حمل و نقل عمومی در چند وقت آینده اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود که از وضعیت کنونی ظرفیت ۲۰ تا ۳۰ درصدی به حمل و نقل عمومی تهران اضافه شود.

او با بیان اینکه این ظرفیت‌ها به خطوط مترو و اتوبوس را اضافه خواهد شد گفت: نوسازی ناوگان در شهر تهران و استفاده از ون‌های جدید اقدامات دیگری است که به این موضوع کمک می‌کند و این افزایش ظرفیت نظیر اضافه کردن و بازسازی است که هر دو در حال اتفاق افتادن است.

قیومی گفت: اگر در زمینه اضافه کردن اتوبوس‌های جدید با تاخیر مواجه بودیم به این علت بود که خودروسازان داخلی به دنبال تامین این اتوبوس‌ها بودند و ترجیح هم این است که برای تامین اتوبوس از از ظرفیت خودروسازان داخلی استفاده شود.

فرماندار تهران گفت: اکنون مشکلات برطرف شده و به این سمت حرکت می کنیم که اتفاقات خوبی که قرار است در حمل و نقل عمومی تهران رخ دهد محقق شود.

کد خبر: 64649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =