سامانه بارشی فردا وارد کشور می‌شود

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و خراسان جنوبی بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی در برخی مناطق شمال غرب، غرب استان‌های واقع در دامنه‌ها و ارتفاعات جنوبی البرز سواحل دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و همچنین سه شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق شمال شرق، شرق، شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه در برخی مناطق واقع در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر و پنج شنبه در برخی نقاط شمال غرب، غرب، غرب سواحل دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش رخ خواهد داد.

گفتنی است در ارتفاعات مناطق سردسیر بارش به صورت برف خواهد بود. طی پنج روز آینده در ارتفاعات جنوبی کرمان و سیستان و بلوچستان، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شبه رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد انتظار می‌رود.

یکشنبه در نوار شرقی دوشنبه در غرب شمال غرب استان‌های واقع دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز و سه شنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز جنوب، جنوب شرق و شمال شرق کشور، در بعضی از ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

کد خبر: 64651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =