برگزاری نشست شورای اداری استان کرمان با حضور مدیرکل تامین‌اجتماعی استان

جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور مدیرکل تامین‌اجتماعی استان به منظور همفکری و هماهنگی در اجرای برنامه‌های عملیاتی شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲ سازمان در استان، برگزار شد .

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی کرمان، محمود شیخ شعاعی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان در ابتدای این جلسه در جمع معاونان و روسای ادارت ستاد، برگزاری نشست‌های شورای اداری خاص استان را همفکری و راهگشای مسیری در راستای انجام امور و پاسخگویی و عملکرد بهتر ادارات با توجه به تصمیمات اتخاذ شده عنوان و بیان کرد: امروزه ما باید به عقب برگردیم و برنامه‌های عملیاتی و کارنامه‌انگیزی سه ماهه گذشته خود را بررسی و نقاط مورد اشکال را در اهداف پیش رو رفع کنیم .

وی در ادامه آموزش را برای کارکنان امری مهم تلقی کرد و گفت: همکاران بدانند ما بر آموزش تخصصی به صورت حضوری و هم وبیناری تاکید داریم .

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان خطاب به معاونان و روسای ادارات تخصصی خواستار تحول در بازدیدهای نظارتی از شعب استان شد و افزود: باید در بازدیدهای نظارتی ضمن رفع عیوب شعبه، مسیر جدیدی را با همفکری و ایده‌های خلاقانه در کوتاه کردن مسیر خدمت و پاسخگویی بهتر به جامعه هدف پیدا کنید.

شیخ شعاعی در پایان با تاکید بر کسری کادر نیروی انسانی ۲۳ درصدی در استان بیان کرد: باید با مدیریت درست از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل همکاران در همه جایگاه‌ها استفاده کرد.

کد خبر: 64716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =