برخورداری بیش از ۹۷ هزار خانوار گلستانی از طرح کالا برگ الکترونیک

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: تاکنون ۹۷ هزار و ۶۱۷ خانوار گلستانی از کالابرگ الکترونیکی استفاده کرده‌اند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، حسینعلی خواجه مظفری از امکان خرید با کالابرگ الکترونیک در یک هزار و ۵۰۰ فروشگاه کوچک و ۱۲۵ فروشگاه زنجیره‌ای در گلستان خبر داد و بیان کرد: در این طرح، امکان خرید اعتباری ۱۰ قلم کالای اساسی شامل ماست، شیر، پنیر، قند و شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم مرغ تا سقف مبلغ یارانه خانوار از فروشگاه‌های عامل، یک ماه زودتر از تاریخ واریز نقدی برای هر خانوار واجد شرایط درخواست کننده، فراهم است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۹۷ هزار و ۶۱۷ خانوار گلستانی از کالابرگ الکترونیکی استفاده کرده‌اند، گفت: گلستانی‌ها تا امروز نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان از طریق استفاده از طرح تشویقی کالابرگ الکترونیک خرید کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: در اجرای مرحله ششم طرح تشویقی کالابرگ الکترونیک که از ۲۰ مهر امسال شروع شده است، دهک‌های ششم و هفتم نیز مشمول بهره‌مندی از طرح کالابرگ الکترونیک شده اند.

خواجه مظفری گفت: در صورت استفاده از این مزیت و خرید کالا از محل اعتبار یارانه، به‌ میزان اعتبار استفاده‌ شده از یارانه ماه بعد خانوار کسر و مابقی به‌ صورت نقدی، در موعد مقرر واریز یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا امروز در استان گلستان ۲۵۲ هزار تراکنش در طرح کالابرگ الکترونیکی انجام شده که ۱۴۰ میلیارد تومان از اعتبار یارانه‌ای و بیش از ۱۵۹ میلیارد نیز به صورت نقدی پرداخت شده است گفت: هر سرپرست خانوار اگر مبلغ ۲۰۰ هزار تومان از پول یارانه را برای خرید ۱۱ کالای مورد نظر در فروشگاه‌های مرتبط هزینه کند، ۱۲۰ هزار تومان به یارانه هر کدام از افراد خانوار اضافه می‌شود.

کد خبر: 64736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =