برگزاری اولین مراسم تجلیل از بازنشستگان ایثارگر کارگری تامین‌اجتماعی استان البرز

جانبازان و ایثارگران بازنشسته کارگری استان البرز، در آیینی با حضور مسئول ایثارگران اداره کل تامین‌اجتماعی، مسئولان بسیج کارگری و کارخانجات، رئیس کانون بازنشستگان کارگری و مسئولان انجمن‌های کارگری استان تجلیل شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان البرز، احمدرضا پورتقی، مسئول ایثارگران اداره کل تامین‌اجتماعی استان در این آیین که در سالن جلسات کانون بازنشستگان استان البرز برگزار شد گفت: خیلی خوشحالیم که خداوند این عنایت را به ما کرده تا لحظاتی در خدمت شما سروران، خانواده معزز شهدا جانبازان و رزمندگان عزیز باشیم.

وی افزود: انقلاب، عظمت، استقلال و امروز سرفرازی ایران اسلامی ما مرهون دلاوری فرزندان عزیز این مرز بوم است آن‌هایی که چه در دوران نهضت انقلاب اسلامی و چه در دوران جنگ تحمیلی سلامت خود را تقدیم این انقلاب نظام و کشور کردند.

در پایان این آیین از خضراله سیف‌اله پور(جانباز ۷۰ درصد)، شفیع فلاح نژاد(جانباز ۵۰ درصد)، احمد برنده (پدر سه شهید)، محمدرضا سلطان محمدی (بیش ۳۶ ماه جبهه)، مرادعلی بذرپاچ (جانباز ۵۰ درصد) با اهدا لوح سپاس و هدیه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

کد خبر: 64789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =