تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در هامون

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هامون از تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال این شهرستان در فاصله چند ماه باقی مانده تا پایان سال خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، نصرین کیخایی با بیان اینکه براساس تقسیم شهرستانی ابتدای سال، شهرستان هامون باید برای ۵۳۲ نفر شغل ایجاد می‌کرد گفت: با پیگیری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان دبیر کمیته اشتغال و تلاش و جدیت مسئولان هامون در فاصله ۴ ماه باقی مانده تا پایان سال، تعهد اشتغال شهرستان بطور ۱۰۰ درصدی محقق شد.

وی افزود: جهاد کشاورزی، صمت و کمیته امداد حضرت امام (ره)، دستگاه‌های اجرایی موفق شهرستان در ثبت بیشترین آمار شاغلان در سامانه رصد هستند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هامون ادامه داد: شهرستان هامون از جمله مناطق استان است که فرصت زیادی برای سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی دارد و در این راه، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان با تعامل و هم‌افزایی، از هرگونه فعالیت‌های نوآور و خلاق که منجر به رشد اشتغال شود، حمایت می‌کند.

وی گیاهان دارویی، بوم‌گردی، صنایع دستی و گردشگری و پرورش آبزیان و دام را از فرصت‌های اشتغال‌زایی شهرستان هامون بیان کرد.

کد خبر: 64826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =