کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایتی کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه به کمتر از ۲۰ روز

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب استان گفت: مدت رسیدگی به پرونده‌های شکایتی در مراجع تشخیص و حل اختلاف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به کمتر از ۲۰ روز رسیده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، مختار احمدی در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب استان با بیان این مطلب گفت: سالانه بیش از ۶ هزار پرونده شکایتی کارگری و کارفرمایی در مراجع حل اختلاف استان کرمانشاه دریافت و با حضور نماینده دادگستری رسیدگی می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه سالانه ۱۰ هزار بازرسی کار از کارگاه‌های مشمول در استان انجام می‌شود افزود: این بازرسی‌ها در راستای صیانت از نیروی کار، ایمنی بهداشت محیط کار و جلوگیری از حوادث ناشی از کار توسط بازرسان کار صورت می‌پذیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به ساخت ۳۸ هزار واحد مسکونی توسط تعاونی‌های مسکن اشاره و بیان کرد: با همکاری دستگاه قضایی استان و نماینده دستگاه‌های ذیربط از جمله مسکن و شهرسازی، شهرداری و بر اساس مصوبه شورای مسکن استان، کمیته حل مشکلات این گونه تعاونی‌ها در اداره کل برگزار می‌شود.

حمیدرضا کریمی، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه نیز در این دیدار بر همدلی و هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی در جهت اجرای دستورات ابلاغی دولت به ویژه در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به منظور رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های مردم و کاهش روند اداری در رسیدگی به پرونده‌ها و درخواست‌های مراجعان به دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

کریمی در ادامه توجه به ایجاد اشتغال پایدار را مهمترین نیاز کشور دانست و نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برفعالیت‌های تعاونی های استان به ویژه تعاونی‌های مسکن در جهت کاهش پرونده‌های این بخش در مراجع قضایی را حائز اهمیت دانست.

کد خبر: 64839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =