اوایل سال آینده به آمادگی کامل می‌رسم

ملی‌پوش وزنه برداری ایران گفت: پس از سپری کردن دوران مصدومیت تمریناتم را شخصا پیگیری می‌کنم و با این روند اوایل سال آینده به آمادگی کامل می‌رسم.

به گزارش آتیه آنلاین، دختران وزنه برداری ایران این روزها خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که سال آینده در ازبکستان برگزار خواهد شد، آماده می‌کنند. این اردو در حالی برگزار می‌شود که الهام حسینی، عضو ثابت اردوهای تیم ملی وزنه برداری زنان، این روزها در اردو حضور ندارد و دوران پس از آسیب دیدگی خود را سپری می‌کند. در همین راستا، الهه حسینی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در خصوص وضعیت فعلی خود و دلایل عدم حضورش در اردوی ملی پوشان وزنه بردار اظهار داشت: از آنجایی که مدت زمان زیادی از عمل جراحی و رفع آسیب دیدگی من نمی‌گذرد، ترجیح پزشک تیم این بود که هنوز وارد اردو نشوم و تمرینات سبک را آغاز کنم. تصمیمی که گرفته شده این است که  پس از بهبودی کامل به جمع اردونشینان بپیوندم تا مشکلی برایم پیش نیاید. بر این اساس اگر مشکل خاصی ایجاد نشود، فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به آمادگی کامل خواهم رسید.

وی ادامه داد: نزدیک به دو ماه است که تمرینات خود را بر اساس برنامه ای که از مربی و فیزیوتراپم گرفته ام، آغاز کرده ام و امیدوارم هر چه زودتر به شرایط ایده آل برگردم و بتوانم با تمام آمادگی و بهترین شرایط ممکن به مسابقات ازبکستان اعزام شوم و نتایج خوبی بدست بیاورم. وزنه برداری زنان ایران اگرچه عمر کوتاهی دارد و هنوز نوپا است اما در همین مدت کوتاه نشان داده که پتانسیل بالایی دارد و ما برای گرفتن نتیجه خوب و افتخار آفرینی به مسابقات می رویم.

بانوی وزنه برداری ایران اضافه کرد: من علاوه بر اینکه در طول روز نزدیک به ۱۰ ساعت تمرین می‌کنم چند شاگرد نیز دارم که به آن‌ها تکنیک‌های وزنه برداری را تدریس می‌کنم. این باعث می‌شود که برای خودم هم این تکنیک‌ها تکرار شود و به روند آماده سازی خودم هم کمک می‌کند. شاگردانم بسیار با استعداد هستند و باید بگویم که آینده درخشانی در انتظار وزنه برداری زنان ایران است. زنانی که نیاز به حمایت مسئولان دارند تا بتوانند استعدادهای خود را در شرایط ایده آلی پرورش دهند و به مرحله نتیجه گیری و درخشش در سطح بین المللی برسانند.  

الهام حسینی همچنین به حریفان آسیایی خود اشاره کرد و افزود: این مدت دورادور و از طریق منابعی که وجود دارد توانسته‌ام عملکرد و مسابقات حریفان خود را رصد کنم. اما به طور کامل از نحوه تمرینات و شرایط اردوهای آماده سازی حریفانم به ویژه حریفان چینی و کره‌ای آگاهی ندارم. به هرحال همان طور که ما در ایران تمرین می کنیم و خود را آماده مسابقات می کنیم، آنها هم سعی دارند با بیشترین میزان آمادگی پا به رقابت قهرمانی آسیا بگذارند و باید آماده نبرد با وزنه برداران آماده و درجه یک آسیایی باشیم.

کد خبر: 6488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =