ساختار اورژانس اجتماعی تغییر کرد

معاون اورژانس اجتماعی مرکز اورژانس اجتماعی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بازتوانی اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از تغییر چارت ساختاری اورژانس اجتماعی در سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، آرزو فاتحی افزود: برنامه اورژانس اجتماعی از بدو شروع فعالیت به صورت یک گروه کاری که زیرمجموعه دفتر امور آسیب دیدگان معاونت امور اجتماعی سازمان بهزیستی بوده، آغاز به کار کرده است.

وی افزود: اکنون با توجه به تغییر ساختار سازمانی به معاونت اورژانس اجتماعی با سه گروه اورژانس اجتماعی - امور آسیب دیدگان اجتماعی و ارتقای سلامت اجتماعی کودکان کار و خیابان ذیل مرکز اورژانس اجتماعی-، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بازتوانی اعتیاد به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

فاتحی تاکید کرد: با این اقدام فعالیت های اورژانس اجتماعی متمرکز شده و در حال راه اندازی مراکز هماهنگی، مدیریت و نظارت یکپارچه در این راستا و پیگیری جهت تصویب تشکیلات اورژانس هستیم.

تمام خودروهای اورژانس اجتماعی به بی‌سیم مجهز شدند

معاون اورژانس اجتماعی مرکز اورژانس اجتماعی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بازتوانی اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: تمام خودروهای اورژانس اجتماعی مراکز سطح یک مراکز استان، مراکز خط تلفن، کارشناسان مسئول ستاد استان و کشور و تیم های خدمات اجتماعی سیار که جزء تیم عملیات اورژانس اجتماعی محسوب می‌شوند به تجهیزات بی‌سیم مجهز شده‌اند.

فاتحی گفت: در مرحله بعدی نیز تیم‌های عملیات سایر شهرستان‌ها نیز از امکانات بیسیم برخوردار خواهند شد.

او افزود: اکنون برنامه اورژانس اجتماعی با تعداد ۲۹۷ خودروی ون دولتی در سراسر کشور فعالیت می‌کند.

دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور پیش از این درباره مزایای استفاده از دستگاه‌های بی‌سیم اورژانس اجتماعی اعلام کرده بود که این بی‌سیم‌ها قابلیت رصد توسط سوپروایزرهای استانی و کشوری را دارند. بیسیم‌ها دوربین دارند و امکان نظارت میدانی نیز توسط دوربین‌های موجود روی بی‌سیم‌ها وجود دارد.

همچنین اورژانس اجتماعی کشور با شماره ۱۲۳ آماده خدمت رسانی در زمینه های همسرآزاری، کودک آزاری، معلول آزاری، سالمندآزاری و موارد خودکشی است.

کد خبر: 64891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =