امضای ۲۰۰ میلیارد ریال تفاهم‌نامه حمایت از تولید از سوی صندوق کارآفرینی امید یزد

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این صندوق و چهار دستگاه اجرایی استان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عباس امامی با بیان این مطلب افزود: این تفاهم‌نامه‌ها در چارچوب کمک‌های فنی و اعتباری برای ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری در بخش اشتغال بین این صندوق و استانداری یزد، اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، اداره کل فرهنگ و ارشاد و اداره کل ورزش و جوانان استان منعقد شده است.

وی افزود: هدف اصلی این تفاهم‌نامه‌ها توانمندسازی، توسعه مزیت‌های رقابتی و تولیدی محصولات و خدمات، حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در راستای انجام مأموریت‌ها و وظایف سازمانی صندوق کارآفرینی امید است.

اعطای بیش از۳۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان اشاره و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳۴۴ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان‌قیمت با اعتباری معادل ۶۵۰ میلیارد ریال به متقاضیان واجدالشرایط در سطح استان پرداخت شده است.

وی افزود: ۲۸۳ فقره از این تسهیلات به مبلغ ۶۲۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات اشتغال پرداخت و زمینه ایجاد و تثبیت ۴۳۰ فرصت شغلی فراهم شده و مابقی در قالب تسهیلات ضروری کارسازی شده است.

کد خبر: 64899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =