آغاز بیستمین دوره مسابقات تنیس روی میز زنان سازمان تامین‌اجتماعی به میزبانی اردبیل

مراسم افتتاحیه بیستمین دوره مسابقات تنیس روی میز زنان سازمان تامین اجتماعی کشور با حضور ۱۹ تیم از سراسر کشور در شهر سرعین برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان اردبیل، این مراسم با حضور افشین شیرزاده، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان، شاهرخ بابایی، مسئول تربیت بدنی و سلامت سازمان تامین‌اجتماعی و مدیران اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین، به میزبانی اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل در شهر گردشگری سرعین آغاز شد.

در ابتدای این مراسم شیرزاده ضمن اظهار خرسندی از برگزاری مسابقات تنیس کارکنان سازمان تامین‌اجتماعی در استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم شرکت‌کنندگان در این المپیاد ورزشی اوقات خوش و پرنشاطی را پشت سرگذاشته و با خاطرات ماندگاری شهر دارالارشاد اردبیل راترک کنند و به آغوش خانواده بازگردند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان اردبیل در ادامه ضمن آرزوی سلامتی برای یکایک اعضای خانواده بزرگ تامین‌اجتماعی افزود: دراین همایش ورزشی، استان اردبیل میزبان نزدیک به ۹۰ نفر ورزشکاردر رده زنان خواهد بود و در روزهای آتی نیز میزبان همکاران رده مردان خواهیم بود.

شیرزاده با اشاره به اهمیت ترویج نشاط و تندرستی در میان همکاران گفت: سلامتی جسم و روان همکاران در پرتو پویایی و نشاط اجتماعی حاصل می‌شود و خوشبختانه با نگرش مثبت مدیرعامل و مسئولان تربیت بدنی سازمان تامین‌اجتماعی برنامه‌های متنوعی برای روحیه بخشی و تعاملات اجتماعی همکاران در دستور کارقرار گرفته است.

وی افزود: امیدواریم در سنوات آتی المپیاد ورزشی به صورت گسترده‌تری برگزار و افتخار میزبانی از همکاران بیشتری را داشته باشیم.

در ادامه مراسم شاهرخ بابایی، رئیس اداره تربیت بدنی و سلامت سازمان تامین‌اجتماعی در سخنانی هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی بین همکاران را توسعه ورزش سازمان، افزایش و ترغیب تعداد نفرات جدیدتر برای ورود به عرصه ورزش، افزایش تاب‌آوری در برابر استرس‌های شغلی و افزایش روحیه نشاط و شادابی عنوان کرد.

المپیاد ورزشی تامین‌اجتماعی استان اردبیل در دو بخش زنان و مردان از دوم تا هفتم آبان ماه در شهرستان سرعین برگزار می‌شود.

کد خبر: 64900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =