بهره‌مندی روزانه بیش از ۸ هزار نفر از خدمات سرپائی مراکز درمانی تامین‌اجتماعی سمنان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: طی شش ماهه ابتدای سال جاری بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جهت دریافت خدمات درمانی و تشخیصی به مراکز درمانی تامین‌اجتماعی در سطح استان مراجعه داشته‌اند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان، محمدکاظم امیدیان با بیان اینکه از این تعداد ۶۷۹ هزار توسط پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشکان ویزیت شده‌اند گفت: با توجه به فراهم شدن زمینه حضور گسترده پزشکان متخصص در مراکز درمانی ملکی، مراجعه به این گروه از درمانگران در نیمه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به موارد نارضایتی بیمه‌شدگان در زمینه دریافت خدمات دندانپزشکی بیان کرد: علیرغم تقاضای زیاد و محدودیت‌های جذب دندانپزشک که همواره مورد دغدغه و پیگیری بوده در شش ماهه ابتدای امسال ۸۴۰۰ خدمت شامل کشیدن، جرم‌گیری، ترمیم و جراحی ارائه شده که این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش داشته است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان در تشریح شیوه‌های نوبت‌دهی مراکز درمانی تامین‌اجتماعی گفت: راه‌اندازی سامانه‌های نوبت‌دهی غیرحضوری اینترنتی و موبایلی علاوه بر نوبت‌دهی تلفنی برای خدمات تخصصی واحدها موجب تسریع و تسهیل در امر نوبت‌گیری شده است که رایزنی‌های لازم برای تعمیم این سامانه ها برای ویزیت پزشکان عمومی و سایر خدمات پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه، رادیولوژی و ... با ستاد سازمان در حال انجام است.

در حال حاضر بیمه‌شدگان سازمان می‌توانند علاوه بر تماس تلفنی، از طریق وب سایت www.nobatdsemnan.tamin.ir و همچنین کد دستوری #۲۳ *۱۴۲۰*۴* از طریق تلفن همراه برای نوبت‌گیری از مراکز درمانی تامین‌اجتماعی استان سمنان اقدام کنند.

کد خبر: 64902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =