پاسخگویی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان به تماس‌های مردمی از طریق "سامد"

در راستای پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه به مخاطبان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با حضور در مرکز پاسخگویی سامد، پاسخگوی پرسش‌های تلفنی مخاطبان بود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان صبح امروز با حضور در محل سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت "سامد"، از طریق تلفن با مردم استان گفتگو، و درخواست ها و مشکلات آنان را در زمینه یارانه معیشتی، تعاون، روابط کار، اشتغال، رفاه اجتماعی و... مورد بررسی قرار داد.

سامانه سامد، سیستم ارتباطی موثر میان مردم و مسئولان است که از طریق این سامانه اقشار مختلف مردم می‌توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند.

فرزاد پیشکاری، مدیرکل کار کردستان، با تاکید بر خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به مردم استان، گفت: با توجه به گستردگی "وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه های مختلف جامعه، تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به‌ویژه در حوزه معیشت و رفاه اجتماعی، بکار خواهیم گرفت.

کد خبر: 64920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =