پشت نوبتی‌های دریافت مستمری‌ در آذربایجان‌غربی به صفر رسید

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه پیش از دولت سیزدهم حدود ۲۰ هزار پشت نوبتی دریافت مستمری در استان داشتیم، گفت: این تعداد در حال حاضر به صفر رسیده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، پروین محمدپوری در آیین افتتاح فاز دوم مرکز نگهداری از دختران بالای ۱۴ سال کم‌توان ذهنی یاس شکسته در میاندوآب بیان کرد: این امر با همراهی دولت و مجلس و تلاش‌های صورت گرفته توسط سازمان بهزیستی و حمایت مقام عالی استان حاصل شده است.

وی افزود: افرادی که درحال حاضر در سامانه مشاهده می‌شوند، افراد جدیدی هستند که به جامعه بهزیستی پیوستند و به‌زودی برای آنها مستمری پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی از افزایش دوباره دریافتی مستمری‌بگیران در سال جاری خبر داد و گفت: همچنین یارانه‌های مراکز که سال‌ها مشکل داشتند در دولت سیزدهم حل شده و ۴۰ درصد افزایش داشته است.

محمدپوری ادامه داد: درحال حاضر ۲۹‌ مرکز توانبخشی معلولان و سالمندان در آذربایجان غربی فعالیت دارد که باید قدردان تلاش مسوولان آنها باشیم.

وی گفت: در این مراکز یک هزار و ۸۴۰‌ معلول و سالمند نگهداری می شوند.

در این آیین، فاز دوم مرکز نگهداری معلولان ذهنی دختر بالای ۱۴ سال در میاندوآب افتتاح شد. با بهره‌برداری از فاز دوم این واحد، ظرفیت پذیرش این مرکز از ۶۰ نفر به ۱۰۰ نفر افزایش یافت.

کد خبر: 64938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =