برگزاری مسابقات انتخابی المپیاد سراسری بازنشستگان سازمان تامین‌اجتماعی خوزستان

المپیاد ورزشی مقدماتی بازنشستگان و مستمری بگیران (طرح مرشدان) تابعه اداره کل تامین‌اجتماعی استان خوزستان در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خوزستان، مرحله مقدماتی المپیاد ورزشی فرهنگی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تابعه تامین‌اجتماعی استان خوزستان موسوم به طرح مرشدان با حضورعبدالرضا روشنی، مدیرکل تامین‌اجتماعی خوزستان، مرتضی کرد، مسئول ورزش تامین‌اجتماعی استان، محمد رضا احمدی، رئیس اداره برنامه و بودجه و عضو کمیته ورزش، برگزار شد.

مرتضی کرد درباره برگزاری این مسابقات گفت: با برنامه‌ریزی دقیق بهترین نفرات در هر رشته انتخاب شدند و امیدواریم با توجه به زمان باقیمانده و با انجام تمرینات نهایی تیمی قدرتمند را راهی مسابقات کنیم تا در مسابقات کشوری شاهد درخشش تیم‌های خوزستانی باشیم.

در این طرح بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی استان خوزستان در دو بخش کارگری و همکار در این دوره از مسابقات شرکت کرده و نفرات برگزیده هر رشته به مرحله نهایی المپیاد سطح کشوری (کارگری در استان آذربایجان غربی - همکار در استان اصفهان) اعزام می‌شوند.

در این مسابقات زنان و مردان در رشته‌های ورزشی زیر به رقابت می‌پردازند:

رشته‌های ورزشی ویژه زنان: دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و بدمینتون

رشته‌های ورزشی مردان نیز شامل: دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال دستی

کد خبر: 64982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =