رئیس مؤسسه کار و تأمین اجتماعی منصوب شد

«سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیئت امنای مؤسسه کار و تأمین اجتماعی، طی حکمی «شهرام محمدی» را به‌عنوان «رئیس مؤسسه کار و تأمین اجتماعی» منصوب کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن حکم به شرح ذیل است:

نظر به مراتب تعهد، دانش و تجربه جنابعالی بنا بر مصوبه جلسه ١۴۰۲/۸/۶ هیئت امنای مؤسسه کار و تأمین اجتماعی و براساس بند «د» ماده (۲) و ماده (۷) اساس‌نامه مؤسسه کار و تأمین اجتماعی به‌موجب این حکم به‌عنوان «رئیس مؤسسه کار و تأمین اجتماعی» تعیین می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: همکاری‌های سازنده با مراکز علمی و پژوهشی جهت پیشبرد هر چه مؤثرتر مأموریت‌های سازمانی به‌ویژه درخصوص قوانین و مقررات مربوط به حوزه کار و تلاش، پایش منظم تحولات جهانی بازار کار از طریق تعامل مؤثر با سازمان بین‌المللی کار(ILO)، تدوین سازوکارهای مشخص حمایتی از پژوهش‌ها و تحقیقات معطوف به مأموریت‌های وزارت متبوع و تمهید پیوست‌های نظری در راستای توانمندسازی و ارتقای بهره‌وری نیروی کار کشور از اولویت‌های جنابعالی محسوب می‌شود.

در پایان این حکم نیز آمده است: امید است با اتکال به ذات اقدس خداوند منان در انجام وظایف و امور محوله نسبت به تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و دولت مردمی سیزدهم موفق و مؤید باشید.

کد خبر: 65020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =