تحقق ۷۱ درصدی تعهد اشتغال در کلاله

فرماندار کلاله در شرق استان گلستان از تحقق ۷۱ درصدی تعهد اشتغال این شهرستان توسط ادارات و نهادها و نیز همراهی و مشارکت بخش خصوصی از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، فرهاد شیبک در جلسه شورای اداری کلاله با بیان این مطلب افزود: تعهد ایجاد اشتغال این شهرستان در سال جاری، هزار و ۴۴۷ نفر پیش‌بینی شده که تاکنون هزار و ۳۰ فرصت شغلی آن ایجاد شده است.

وی ایجاد اشتغال را از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و تاکید معظم‌له بر رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان دانست و بیان کرد: برای تحقق این راهبرد نیازمند برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌، میان و بلندمدت، مطابق ظرفیت‌های موجود برای جذب سرمایه‌گذار و حمایت‌های قانونی از آنها برای تولید هستیم.

فرماندار کلاله به مساله انتخابات امسال هم اشاره کرد و گفت: این رخداد سیاسی از اصلی‌ترین و جدی‌ترین مسائل کشور است و مشارکت گسترده واجدین شرایط در آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی همچنین با بیان اینکه رقابت، سلامت و امنیت انتخابات باید در خدمت مشارکت مردم باشد، افزود: به سبب اهمیت این موضوع سند مشارکت انتخابات این شهرستان تدوین شده است.

شیبک تاکید کرد: یکی از اهداف این سند، جلب مشارکت حداقل ۷۰ درصدی افراد واجد شرایط شهرستان کلاله برای حضور در انتخابات است.

وی، افزایش مهارت‌های مشارکتی شهروندان، نشاط اجتماعی، امید، حس اثربخشی سیاسی و افزایش اعتماد سیاسی را از بخش‌های مهم سند انتخاباتی کلاله برشمرد.

به گفته فرماندار کلاله، ایجاد اعتماد سیاسی و افزایش احساس اثربخشی و علاقه‌مندی افراد به مشارکت در انتخابات و تاکید بر وظیفه شرعی بودن حضور در این عرصه سیاسی از جمله راهکارها پیش‌بینی شده در سند انتخابات کلاله برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات است.

شهرستان کلاله افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر: 65041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =