برگزاری کارگاه آموزشی سلامت روان برای اصناف شهرستان ابهر

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر گفت: کارگاه آموزشی سلامت روان در سالن آموزشی اتاق اصناف شهرستان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان زنجان، علیرضا موسوی‎‌پور با بیان اینکه این کارگاه آموزشی با همکاری و برنامه‌ریزی معاونت پیشگیری از مواد مخدر نیروی انتظامی ابهر، اتاق اصناف شهرستان و کارشناسان امور اجتماعی اداره برگزار شد گفت: در این کارگاه یک روزه، مباحثی از جمله انواع مواد مخدر، راه‌های پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر، انواع ارتباط، ارتباطات سالم، چگونگی برقراری ارتباط سازنده مطرح شد و در این باره تبادل نظر صورت گرفت.

وی افزود: در این دوره آموزشی موضوع کنترل خشم و خشونت در سطح جامعه و محیط کار اشاره و روش‌های کنترل خشم از جمله فکر کردن، داشتن تحرک، درد دل با فردی مناسب، تحت تاثیر سخنان دیگران قرار نگرفتن و مواظب فن بیان خود بودن توسط ذوالفقاری مدرس مربوطه مورد تاکید قرار گرفت .

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابهر بیان کرد: طی سال جاری بیش از ۱۰ کارگاه در واحدهای تولیدی این شهرستان برگزار شده است که با استقبال خوبی از سوی کارفرمایان، مدیران و کارگران این واحدها قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تفاهمنامه‌ای مابین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابهر با معاونت امور فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی این شهرستان، به امضا رسیده که در این راستا تاکنون هفت دوره‌ آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد و آسیب‌های فضای مجازی و دو نمایشگاه مواد مخدر در واحدهای تولیدی جهت جامعه کار و تلاش شهرستان برگزار شده است.

کد خبر: 65057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =