تجلیل مدیرکل تامین‌اجتماعی کرمانشاه از مدیر روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

با توجه به عملکرد مثبت مدیر روابط عمومی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در تبیین دستاوردها، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه با اهدای لوح و هدیه از تلاش‌های مدیر روابط عمومی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تقدیر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، اسکندر کاکایی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان در این مراسم که صبح روز سه‌شنبه در محل اداره‌ کل استان برگزار شد، با اشاره به جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها در پیشبرد اهداف سازمان‌ها، گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان قلب تپنده هر سازمانی باید با برنامه‌های از پیش تعیین شده و با اهدافی مشخص برای مخاطبان در گروه‌های مختلف اقدام به تولید محتوا کنند تا بتوانند اثرگذاری مطلوبی داشته باشند. روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به ‌درستی در این راستا گام برداشته و همواره شاهد توفیقات روزافزون این مجموعه هستیم.

کاکایی برقراری ارتباط دوسویه با گروه‌های هدف را یکی از اولویت‌های کار روابط عمومی دانست و بیان کرد: فعالان عرصه روابط عمومی نه تنها باید با همه اقشار جامعه ارتباط موثر برقرار کنند بلکه با توجه به اهداف سازمان باید بتوانند با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها همچون اصحاب رسانه نسبت به اطلاع‌رسانی مناسب به مخاطبان هر دستگاه اقدام کنند و برقراری ارتباط سازنده با آنان را در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدیه از زحمت علیرضا مرادی، مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تجلیل کرد.

کد خبر: 65061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =