دیدار مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر با فرماندار دیلم

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر در دیدار با فرماندار دیلم، ارائه خدمات باکیفیت به بیمه‌شدگان در تمامی نقاط استان را از اولویت‌های مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان برشمرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر، حسن اسماعیلی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر در دیدار با محمد اسدی، فرماندار شهرستان دیلم ضمن تشریح خدمات‌درمانی تامین‌اجتماعی به عموم مردم و بیمه‌شدگان گفت: مهم‌ترین هدف مدیریت درمان استان برخورداری و دسترسی راحت‌تر مردم و بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی به خدمات درمانی با کیفیت این سازمان در تمامی نقاط استان است.

وی در این دیدار با اشاره به فعالیت و خدمات درمانگاه تامین‌اجتماعی دیلم بیان کرد: جذب پزشک متخصص، دندانپزشک، تجهیز مرکز به رادیولوژی دندان و تجهیز آمبولانس از جمله اقداماتی بوده که اخیرا در راستای توسعه خدمات این مرکز درمانی صورت گرفته است.

اسماعیلی افزود: با توجه به اینکه مرکز درمانی تامین‌اجتماعی دیلم در حال حاضر در مکان استیجاری به مراجعان خدمت‌رسانی می‌کند بالطبع با توجه به فضای محدود موجود امکان ارائه برخی خدمات میسر نیست لذا تمام سعی و تلاش مجموعه مدیریت درمان تکمیل ساختمان در حال احداث درمانگاه است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر گفت: در تلاشیم تا آماده‌سازی مرکز درمانی در حال احداث، شرایط بهره‌مندی برخی از خدماتی که در مرکز استیجاری فعلی ارائه آن میسر نیست را در سایر مراکز درمانی تامین‌اجتماعی استان برای بیمه‌شدگان شهرستان فراهم کنیم.

در این نشست اسدی ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان در خدمت‌رسانی به مردم، به ویژه پیگیری‌های موثر که منجر به جذب دندانپزشک در درمانگاه تامین‌اجتماعی دیلم شد گفت: مجموعه فرمانداری این شهرستان با استفاده از ظرفیت‌های موجود آماده هر گونه همکاری با مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان است تا به یاری خداوند متعال، مردم منطقه از خدمات درمانی با کیفیت سازمان تامین‌اجتماعی برخوردار شوند.

فرماندار شهرستان دیلم با اشاره به وضعیت نامناسب درمانی شهرستان دیلم گفت: ضرورت دارد با هم‌فکری و همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان استان در حوزه درمان روند ارائه خدمات درمانی را در شهرستان دیلم به وضعیت مطلوب و در خور شان مردم این شهرستان سوق دهیم.

کد خبر: 65090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =