تجلیل از بازنشستگان و خانواده‌های موفق با حضور مدیرکل و مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان البرز

مراسم تجلیل از بازنشستگان همکار و خانواده‌های موفق با حضور مدیرکل و مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان البرز در محل باغ عظیمیه رفاه گستر برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان البرز، داود سعدزاده، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان در مراسم تجلیل از بازنشستگان و خانواده‌های موفق گفت: افتخار این را داشتم که مدتی در خدمت شما عزیزان باشم و از تجربه و دانش شما استفاده کنم و الان که بازنشسته شدید همچنان همکاران عزیز ما هستید و ما دوست داریم از نظرات، نگاه ها، رویکردها و تجربیات شما که اساتیدی در حوزه‌های کاری خودتان هستید استفاده کنیم.

وی افزود: با بسترهایی که شما بازنشستگان ایجاد کرده‌اید ما هم اکنون مفتخریم که در پرداخت مستمری‌های سازمان یک روز هم تاخیر نداشته باشیم و بدون گرفتن یک ریال تسهیلات و استقراض از بانکها این پرداخت‌ها را داشته باشیم که این موضوع طی دو سال اخیر اتفاق بسیار مبارکی برای سازمان تامین‌اجتماعی است.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان البرز افزود: در بحث‌های کارشناسی موضوعاتی داریم که گاها می‌توانیم از نظرات کارشناسی شما استفاده کنیم و از شما می‌خواهم که ارتباطتان را با سازمان قطع نکنید، ما هم از جلسات هم‌اندیشی که فی مابین برگزار شود استقبال می‌کنیم.

در ادامه این نشست مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از همکاران بازنشسته بخش بیمه‌ای گفت: بازنشستگی مرحله ای از نظام اداری است و در واقع پایان کار نیست. تجربه‌ها و اندوخته‌های شما قطعا به همکارانی که تازه وارد سازمان می‌شوند کمک می‌کند و می‌تواند راهگشای آنها در آینده کاری‌شان باشد.

داریوش طاهرخانی ضمن تقدیر از همکاران بیمه و درمان استان که جزء خانواده‌های موفق هستند گفت: شما عزیزان افتخاری برای خانواده بزرگ تامین‌اجتماعی هستید که در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی حائز رتبه‌های برتر شده‌اید و امیدوارم که هر روز بر وسعت این حضور افزوده شود.

در پایان این مراسم از همکاران بازنشسته و خانواده‌های موفق دو بخش بیمه‌ای و درمان با اهداء لوح سپاس و هدیه توسط مدیران استان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: 65136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =