کسب چهار مدال طلای مسابقه‌های ملی مهارت توسط گیلانی‌ها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان از کسب چهار مدال طلا توسط جوانان استان در مسابقه‌های ملی مهارت خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، کاظم پورنصیری با بیان این مطلب گفت: یاسین عباسپور در رشته طراحی و مهندسی مکانیک، آروین بهمن‌یار در رشته مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، شایان زمانی و سبحان شریفی به ترتیب در رشته‌های سازه‌های چوبی و اتصالات چوبی موفق به کسب مدال طلای بیست و یکمین دوره مسابقه‌های ملی مهارت شدند.

وی با بیان اینکه شقایق رضایی در این دوره از مسابقات در رشته فناوری طراحی گرافیک موفق به کسب مدالیون افتخار شد، افزود: مسابقه‌های طراحی و مهندسی مکانیک به میزبانی استان کرمان، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه و فناوری طراحی گرافیک در گلستان، سازه‌های چوبی و اتصالات چوبی در اصفهان برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان با بیان اینکه این مسابقه‌ها تقریبا از سه هفته گذشته تا دیروز در تاریخ‌های متفاوت برگزار شد، بیان کرد: آروین بهمن یار به اردوی آمادگی و انتخابی برای مسابقه‌های آسیایی مهارت دعوت خواهد شد.

پورنصیری افزود: رشته‌های رباتیک، کابینت‌سازی چوبی، تاسیسات الکتریکی، لوله‌کشی و گرمایشی از جمله دیگر رشته‌هایی است که جوانان گیلانی برگزیده در مسابقه‌های استانی مهارت باید در زمان‌های متفاوت با سایر برگزیدگان کشوری رقابت کنند.

مدال‌آوران بیست و یکمین دوره مسابقه‌های ملی مهارت به اردوی ملی تیم جمهوری اسلامی به منظور انتخابی برای شرکت در المپیاد جهانی مهارت ۲۰۲۴ دعوت خواهند شد؛ المپیاد جهانی مهارت در کشور فرانسه شهر لیون برگزار خواهد شد.

کد خبر: 65210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =