افزایش ۱.۵ برابری مراجعات به درمانگاه تامین‌اجتماعی اسدآباد همدان

مدیر درمانگاه تامین‌اجتماعی اسدآباد از افزایش ۱.۵ برابری مراجعات به درمانگاه تامین‌اجتماعی این شهرستان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، نسترن رضاپور با بیان این مطلب گفت: خوشبختانه دو شیفته شدن (صبح و بعدازظهر) این درمانگاه نقش مؤثری در ارتقاء رضایت‌مندی مراجعان داشته و به نسبت سال گذشته میزان مراجعات بیماران به درمانگاه تامین‌اجتماعی اسدآباد ۱.۵ برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان اسدآباد در سطح استان بالاترین میزان رضایت‌مندی را در بین مراجعان دارد، افزود: از ابتدای سال تاکنون ۶۸ هزار و ۴۳۶ بیمار توسط درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان پذیرش شده که چهار هزار و ۹۹۴ بیمار مربوط به پذیرش بخش مامایی بوده است.

رضاپور تعداد نسخه‌های پیچیده شده در داروخانه این درمانگاه را از ابتدای سال تاکنون ۶۲ هزار ۴۳۲ مورد برشمرد و ادامه داد: طی مدت فوق افزون بر ۵۱ میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال داروی رایگان توسط داروخانه تامین‌اجتماعی تحویل بیماران ویزیت و پذیرش شده این درمانگاه داده شده است.

وی بیان کرد: سه هزار و ۹۸۲ مورد مراجعه بیماران به آزمایشگاه درمانگاه تامین‌اجتماعی اسدآباد، ۱۷ هزار و ۶۱۶ مورد آزمایش انجام شده توسط آزمایشگاه، ۷۲۴۸ مورد مراجعه به تزریقات و انجام ۸۶۳۸ مورد تزریقات را از دیگر موارد خدمات ارائه شده برشمرد.

مدیر درمانگاه تامین‌اجتماعی اسدآباد در ادامه با بیان اینکه از یک سال گذشته درمانگاه این شهرستان در دو شیفت صبح و بعدازظهر دارای ارائه خدمات به مراجعان بیمار بوده و در این رابطه دو پزشک جدید از سال گذشته به تعداد پزشکان درمانگاه اضافه شده است، یادآور شد: این درمانگاه در حال حاضر دارای پنج پزشک عمومی و یک پزشک متخصص داخلی است که در شیفت صبح چهار پزشک و در شیفت بعدازظهر تا حدود ساعت ۱۸، دو پزشک در حال ارائه خدمات هستند.

وی با اشاره به اینکه پیگیر هستیم تا شیفت بعدازظهر درمانگاه را طولانی‌تر کنیم، افزود: با جذب نیروی بیشتر که در آزمون استخدامی آینده دیده شده و به زودی برگزار می‌شود، بحث طولانی‌تر کردن شیفت بعدازظهر این درمانگاه محقق خواهد شد.

رضاپور جذب نیروی پزشک متخصص، جراح، پزشک اطفال و زنان را از دیگر برنامه‌های این درمانگاه برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مراجعان دانست و گفت: در حال حاضر این درمانگاه در واحدهای مختلف پزشک عمومی، پزشک متخصص داخلی، داروخانه، مامایی، آزمایشگاه، سرم‌تراپی و تزریقات برادران و خواهران در حال ارائه خدمات ۱۰۰ درصد رایگان است.

وی با بیان اینکه از پنج یا چهار سال پیش دندانپزشکی این درمانگاه نیز راه‌اندازی شد، افزود: طی این مدت سه سال آن را دارای دندانپزشک بودیم اما فعلاً این واحد تعطیل بوده و برای دندانپزشکان فعالیت در بخش غیرخصوصی چندان جذابیتی ندارد بنابراین هم‌اکنون به دنبال جذب دندانپزشک جدید هستیم و آمادگی داریم با وی نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنیم.

مدیر درمانگاه تامین‌اجتماعی اسدآباد با اشاره به اینکه فعلاً این درمانگاه با نیروهای قبل خود در حال ارائه خدمات به بیماران مراجعه‌کننده است، گفت: خوشبختانه این درمانگاه مشکل خاصی ندارد و تنها منتظر هستیم با برگزاری آزمون استخدامی نسبت به جذب نیروی جدید برای این درمانگاه اقدام شود.

وی همچنین در رابطه با جذب پزشک متخصص برای درمانگاه افزود: در حال حاضر در این درمانگاه یک پزشک متخصص داخلی فعالیت دارد و سازمان تامین‌اجتماعی با افزایش دریافتی پزشکان و ایجاد جاذبه بیشتر و شرایط کاری بهتر زمینه را برای جذب پزشک متخصص فراهم کرده که توانستیم نسبت به جذب پزشک متخصص برای درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان اقدام کنیم.

رضاپور با بیان اینکه جذب پزشکان متخصص بیشتر برای درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان موجب افزایش دوچندان رضایتمندی بیماران و مراجعان و ارتقاء ارائه خدمات مطلوب‌تر خواهد بود، گفت: برای جذب پزشکان متخصص بیشتر مسئولان ارشد شهرستان و نیز موقعیت و جاذبه‌های شهرستان از نقش مؤثری در این امر برخوردار خواهد بود.

کد خبر: 65215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =