صدور مجوز چهار هزار مشاغل خانگی و خرد در گیلان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از صدور چهار هزار مجوز در بخش اشتغال خرد و خانگی در استان طی نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، سیاوش آقاجانی با بیان اینکه امسال هزار و ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مشاغل خانگی خرد به استان اختصاص یافت گفت: متقاضیان مربوطه متناسب با حجم این تسهیلات در شهرستان‌ها به بانک‌ها معرفی شدند که در لیست انتظار پرداخت قرار دارند.

وی افزود: افراد دارای توانایی و مهارت علاقمند به اشتغال در منزل از طریق دریافت تسهیلات برای خود و یا عده‌ای کارآفرینی می‌کنند و در قالب مشاغل خرد تسهیلاتی از محل تبصره‌های ۱۶ و ۱۸ و منابع تسهیلات روستایی و سایر دریافت می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: هریک از متقاضیان مشاغل خانگی مستقل خرد درصورت برخورداری از گواهینامه فنی و حرفه‌ای یا مهارت در رشته‌ای خاص می توانند تا سقف هزار و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنند.

آقاجانی اضافه کرد: در بخش مشاغل خانگی پشتیبان نیز هر پشتیبان می تواند با تحت پوشش قرار دادن حداکثر ۴۰ نفر تا سقف ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کند و در خرید مواد اولیه، آموزش، خرید و فروش محصول به توانمندسازی این افراد کمک کند.

کد خبر: 65227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =