آغاز بکار واحد دندانپزشکی درمانگاه تامین‌اجتماعی گرمسار

ریاست درمانگاه گرمسار گفت: واحد دندانپزشکی درمانگاه گرمسار که از ابتدای سالجاری تعطیل شده بود مجددا از نیمه دوم آبان ماه فعالیت خود را از سرگرفته است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان، علیرضا رمضانپور با اشاره به وجود برخی از مشکلات در زمینه جذب و بکارگیری پزشکان متخصص و دندانپزشک و ارائه خدمات تخصصی در این مرکز بیان کرد: پیگیری‌های متعددی از جانب درمانگاه و ستاد استان در موضوع تعطیلی واحد دندانپزشکی از طریق اقدامات چندجانبه شامل انجام فراخوان‌های متعدد جذب پزشکان، دیدار و طرح موضوع با مقامات استانی و شهرستانی و... انجام و موارد رفع شده است.

وی ضمن قدردانی از صبوری و همراهی بیمه‌شدگان شهرستان گرمسار گفت: در حال حاضر با جذب دو دندانپزشک در این درمانگاه بیمه‌شدگان سازمان می‌توانند از خدمات کشیدن، پرکردن، جرم گیری، ترمیم دندان بهره‌مند شوند.

بر این اساس و با آغاز بکار این واحد بیمه‌شدگان می‌توانند پس از دریافت نوبت به‌صورت غیرحضوری و با روش‌های اینترنتی از طریق مراجعه به وب سایت nobat.tamin.ir، تلفنی با شماره‌های ۳۴۲۳۰۲۱۱ و ۳۴۲۳۰۲۳۳ کد دستوری #۲۳*۱۴۲۰*۴* از خدمات دندانپزشکی ویزیت، کشیدن، پرکردن، جرم گیری و انجام برخی جراحی ها بهره مند شوند.

درمانگاه تامین اجتماعی گرمسار بصورت یک مرکز شبانه‌روزی با ارائه خدماتی شامل ویزیت پزشکان عمومی،متخصص، دندانپزشک، ماما، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه و تزریقات در خدمت بیمه شدگان تامین اجتماعی است.

کد خبر: 65240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =