برپایی میز خدمت با صنعتگران کاسپین دو استان قزوین

میز خدمت با هدف تعامل با کارفرمایان با حضور مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین در شهرک کاسپین ۲ استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قزوین، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین طی حضور در شهرک کاسپین دو قزوین به‌همراه مدیرعامل شهرک و مسئول بسیج کارگری استان در محدوده شعبه آبیک، طی برپائی میز خدمت با صنعتگران این شهرک به سوالات و مسائل بیمه‌ای آنان پاسخ و راهکار لازم را ارائه داد.

حمید کوزه‌گرها، ضمن ارائه آمار و عملکرد استان صنعتی و کارگرنشین قزوین اصل تعامل دو سویه با کارفرمایان و واحدهای تولیدی را از جمله اولویت‌های همکاران به ویژه در سال مهار تورم و رشد تولید عنوان کرد و گفت: بدهی ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برخی کارفرمایان استان در برابر پرداخت ۸۲۲ میلیارد تومانی حقوق ماهانه به ۹۱ هزار خانوار مستمری بگیر چالش‌های ویژه‌ای را ایجاد کرده که امید است با همراهی افزونتر سازمان را در مسیر ارائه خدمت به مخاطبان بیش از پیش یاری رساند.

در این نشست تعاملی به سوالات مطروحه در زمینه نحوه حسابرسی از دفاتر قانونی، عناوین شغلی، آرای صادره هیات ها و... پاسخ و راهکار لازم ارائه شد.

شعبه تامین‌اجتماعی آبیک با دارا بودن دو شهرک صنعتی "کاسپین یک و دو" با تحت پوشش داشتن ۹۴ درصد از جمعیت شهرستان آبیک و ۷۲۰۰ نفر مستمری بگیر و ۳۵ هزار نفر بیمه شده به ارائه تعهدات و خدمات خود مشغول به فعالیت است.

کد خبر: 65283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =