برگزاری اولین همایش روش‌های رونق کسب و کار مشاغل خانگی در رودسر

در اولین همایش روش‌های رونق کسب و کار مشاغل خانگی در رودسر، از ۲۰ نفر از کارآفرینان نمونه تجلیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، اولین همایش روش‌های رونق کسب و کار مشاغل خانگی به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودسر و تعاونی کارآفرینان برتر با حضور محمد حیدری، فرماندار رودسر، نصرتی، مدیراشتغال و توسعه کار آفرینی اداره کل، برجعلی‌زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودسر، دیگر مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای مشاغل خانگی در سالن شهید آوینی رودسر برگزار شد.

در این همایش حسام ذالبگی، استاد دانشگاه اقتصاد تهران، محمدرضا مولایی، پژوهشگر و ایده پرداز کسب و کارهای نوین و معصومه دانشور، مدرس دانشگاه و استاد کسب و کارهای خرد در آکادمی کشور هریک به ارائه موارد ایجاد و توسعه مشاغل و اهمیت تبلیغات مشاغل پس از تولید محصولات و ارایه آنها به بازار پرداختند.

یکی از سخنرانان در این همایش کارآفرین نمونه حوزه پشتیبان مشاغل خانگی، کامبیز مناف نسب، پرورش دهنده گوسفندهای چندقلو زا بود که در سال ،۱۴۰۱ مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات از محل منابع مشاغل خانگی به وی پرداخت شد. وی در حال حاضر در منطقه چابکسر دارای دامداری ۲ طبقه با بیش از ۵۰۰ راس بره و گوسفند اصلاح نژاد شده است و ۱۹ نفر نیروی کار بصورت مستقیم و غیرمستقیم در این مجموعه شاغل هستند.

فائزه قنبرزاده، رییس هیات مدیره شرکت تعاونی کارآفرینان برتر رودسر نیز در این همایش با بیان این‌که زنان در عرصه خدمات و اشتغال سهم بسزایی دارند و در حوزه سیاسی، اجتماعی، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی توانمند هستند افزود: زنان همیشه ثابت کردند که نقش آفرینی‌شان در تمامی عرصه ها کمتر از مردان نیست.

وی افزود: بزودی نمایشگاه دائمی سنتی در شهر رودسر برپا خواهد شد تا زنان فعال در مشاغل خانگی و صنایع دستی تولیدات خود را به بازار فروش عرضه کنند.

در حاشیه این همایش نمایشگاه تولیدات و محصولات حوزه مشاغل خانگی و صنایع دستی برپا و از ۲۰ نفر از کارآفرینان نمونه نیز تجلیل شد.

کد خبر: 65296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =