تشکیل کمیته کارشناسی مشاغل سخت و زیان‌آور ویژه صنعت کاشی و سرامیک در میبد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از تشکیل کمیته کارشناسی مشاغل سخت و زیان‌آور ویژه صنعت کاشی و سرامیک در میبد خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد، نشست مدیران کل دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با حضور جلیل میرمحمدی، نماینده مردم تفت و میبد و جمال سجادی پور، فرماندار میبد در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محمدرضا فلاحتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این نشست گفت: نشست مدیران کل دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی استان هر دو ماه یک بار در یکی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود. برگزاری میز ارتباطات مردمی و نشست با مسئولان شهرستان در جهت رفع مسائل و مشکلاتی که مردم و دستگاه‌های شهرستانی با آن روبرو هستند از جمله اهداف این برنامه است.

وی ادامه داد: در حوزه تامین‌اجتماعی مقرر شد اداره کل تامین‌اجتماعی نسبت به فعال کردن کارگزاری شهرستان میبد درباره نظارت بر دفاتر شرکت‌ها اقدام کند. همچنین مدیریت درمان تامین‌اجتماعی درباره اجرای تفاهم‌نامه انعقادی بین دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل تامین‌اجتماعی جلسه‌ای با حضور استاندار یا معاون وی برگزار کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به اینکه در این نشست تصمیم گرفته شد تا مدیریت درمان تامین‌اجتماعی با حمایت‌های نماینده تفت و میبد نسبت به تامین دندانپزشک برای درمانگاه تامین‌اجتماعی اقدام کند بیان کرد: یکی از مسائلی که مردم مطرح کردند کمبود دارو در داروخانه درمانگاه تامین‌اجتماعی بود که مقرر شد رئیس درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان میبد لیست داروهایی که شهرستان با کمبود مواجه است را به نماینده مجلس اعلام کند تا مسئله کمبود دارو در شهرستان مرتفع شود.

فلاحتی افزود: از جمله مسائلی که توسط مردم مطرح شد مربوط به مشاغل سخت و زیان‌آور بود که در این رابطه مقرر شد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد با حضور تامین‌اجتماعی و مرکز بهداشت شهرستان، کمیته کارشناسی مشاغل سخت و زیان‌آور ویژه صنعت کاشی و سرامیک را برگزار کنند.

وی تاکید کرد: کمبود نیروی انسانی در اداره بهزیستی، اداره آموزش فنی و حرفه‌ای و... نیز از جمله مشکلات مطرح شده در این نشست بود که مقرر شد در استخدامی‌های جدید مد نظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: از جمله مسائل مطرح شده توسط بهزیستی، عدم مناسب‌سازی داروخانه جهت تردد معلولان بود که مقرر شد اداره کل بهزیستی با پیگیری از دانشگاه علوم پزشکی نسبت به ایجاد رمپ در قسمت ورودی داروخانه های شهرستان میبد اقدام کند.

کد خبر: 65337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =