نشست مسئولان اداره کل تامین‌اجتماعی استان البرز با نمایندگان دانش‌بنیان‌ها

کارگروه حل و فصل مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور نمایندگان معاونت علمی در محل اداره کل تامین‌اجتماعی استان البرز برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان البرز، داود سعدزاده، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان در حاشیه این نشست گفت: یکی از برنامه‌های این اداره کل، حمایت بیمه‌ای از شرکت‌های دانش بنیان و به طور کلی حمایت‌های بیمه ای شامل تقسیط بدهی، بخشودگی جرایم بیمه‌ای، بیمه بیکاری و کارگروه حل و فصل مسائل بیمه‌ای است.

وی افزود: از جمله مواردی که در کارگروه مشترک اداره کل تامین‌اجتماعی استان و نمایندگان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان‌ها مطرح شد، مشکلات بیمه‌ای، تقسیط بدهی، عدم دریافت بخشودگی و انتقال شعبه بوده است.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان ضمن تشکر از همکاری کارگروه دانش بنیان استانداری البرز بیان کرد: از چندین ماه قبل از طریق ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان، توانستیم شرکت‌هایی را که مشکلاتی در زمینه تامین‌اجتماعی دارند، شناسایی کنیم و در ادامه از حدود ۴۰۰ شرکت دانش بنیان در استان البرز ١۴ شرکت که نیاز به جلسات حضوری و معرفی به کارگروه داشتند، شناسایی و زمینه حضور آنان در کارگروه مذکور جهت بررسی مسائل و مشکلات شان فراهم شد.

سعدزاده ضمن اشاره به بررسی‌های صورت گرفته روی بیش از ١۴ پرونده که با حضور مسئولان اداره کل تامین‌اجتماعی صورت گرفت، بیان کرد: مصوبات بسیار خوبی جهت حل مشکلات این شرکت‌ها داشته‌ایم و امیدواریم با همکاری‌های فی مابین تمام مسائل و مشکلات مطرح شده این شرکت‌ها به زودی حل شود.

کد خبر: 65365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =