تیم فوتسال تامین‌اجتماعی خوزستان، قهرمان هفدمین المپیاد کشوری کارکنان تامین‌اجتماعی

هفدهمین دوره المپیاد ورزشی فوتسال کارکنان تامین‌اجتماعی که با حضور ۳۶ تیم از سراسر کشور در بابلسر مازندران در جریان بود با قهرمانی تیم مشترک مدیریت درمان و اداره کل تامین‌اجتماعی خوزستان به پایان رسید.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی خوزستان، در بازی نیمه نهایی که روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه برگزار شد تیم خوزستان با نتیجه ۳ بر ۲ لرستان را پشت سر گذاشت و به فینال رسید.

در بازی فینال نیز که بین تیم‌های خوزستان و درمان مازندران برگزار شد، تیم خوب و منسجم خوزستان با مربیگری حیدر فرهادی، با نتیجه ۴ بر صفر با دو گل کامران محمدی و گل‌های محسن شامی و علی زیتونی مقدم، پیروز شد و به عنوان قهرمانی دست یافت. همچنین تیم چهارمحال و بختیاری مقام سوم را از آن خود کرد.

محسن شامی، مجید لیراوی، امراله شجاعی، حمید پرین، علی زیتونی مقدم و امید جوادی‌نیا از مدیریت درمان همچنین احسان قریشوندی، کامران محمدی، رسول حیاتی و یوسف عچری از اداره کل تامین‌اجتماعی به عنوان بازیکن، حسن خانزاده به‌عنوان سرپرست و حیدر فرهادی به‌عنوان سرمربی اعضای تیم خوزستان را تشکیل می‌دادند.

مراسم استقبال از تیم فوتسال تامین‌اجتماعی خوزستان در شامگاه جمعه ۱۹ آبان ماه با حضور عبدالرضا روشنی، مدیرکل و هدایت‌اله عبدی‌زاده و جمعی از کارکنان سازمان در محل فرودگاه شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

کد خبر: 65366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =