ارائه خدمات درمانی تامین‌اجتماعی خراسان رضوی به یک و نیم میلیون نفر در استان

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خراسان رضوی گفت: بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در نیمه نخست امسال از خدمات ویزیت و بستری مراکز درمانی زیر پوشش این نهاد بهره‌مند شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی رضازاده با باین این مطلب افزود: خدمات تشخیصی و درمانی بیمه تامین‌اجتماعی خراسان رضوی به بیمه‌شدگان در دو بخش درمان «مستقیم» و درمان «غیر مستقیم» ارائه می‌شود که درمان مستقیم در ۲۱ مرکز درمانی سرپایی و بستری ملکی زیر پوشش تامین‌اجتماعی به صورت رایگان و درمان غیرمستقیم در مراکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد با تامین‌اجتماعی خراسان رضوی مانند مطب پزشکان با پرداخت فرانشیز مربوطه ارائه می‌شود.

وی افزود: در حوزه درمان مستقیم سه بیمارستان در این استان شامل فارابی و ۱۷ شهریور در مشهد و بیمارستان رازی در تربت حیدریه دایر است و همچنین ۱۸ مرکز درمانی سرپایی شامل ۶ مرکز در مشهد و ۱۲ مرکز در شهرهای دیگر استان فعالیت دارند.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: در نیمه اول امسال ۲۲ هزار و ۵۰۰ بیمار در بیمارستان‌های تامین‌اجتماعی خراسان رضوی بستری شده‌اند که ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از این تعداد عمل جراحی شده‌اند.

رضازاده تعداد بیمه‌شدگانی که در مراکز سرپایی تامین‌اجتماعی خراسان رضوی طی این مدت ویزیت شده‌اند را بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر عنوان و با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان فارابی مشهد بیان کرد: اکنون در مراکز ملکی تامین اجتماعی شرق کشور مرکز جراحی قلب وجود ندارد که با بهره‌برداری از این طرح خدمت مطلوب به مبتلایان به بیماران قلبی فراهم می‌شود.

کد خبر: 65407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =