توسعه همکاری اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان با اداره پست استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از توسعه همکاری و تعامل این اداره کل با خدمات پست استان در راستای کمک به جامعه کار و تولید خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، فرهاد ناصری نیا در جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی با مدیرکل پست استان با بیان اینکه وزارت کار مجری و متولی سه مقوله صیانت از نیروی کار، تعاون و تامین اجتماعی است بیان کرد: گستردگی ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها در این وزارت‌خانه وظیفه سنگینی را برای خدمت‌گذاری به مردم پیش روی ما قرار داده که همه باید در خدمت و تسهیل شرایط به جامعه کار و تولید تلاش کنیم.

وی با اشاره به خدمات قابل ارائه پست استان به این اداره کل افزود: صیانت از نیروی کار از طریق افزایش تعاملات و همکاری با دیگر دستگاه‌های اجرایی در راستای تسریع در روند پیگیری، انجام بخشی از خدمات قابل ارائه دستگاه‌ها در سطح استان بصورت نیابتی، پیگیری مستمر و مداوم مراجعات و شکایات جامعه کار و تولید، هدف اصلی همه همکاران است .

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه بخشی از دعوتنامه‌ها و ابلاغ آراء و دادخواست‌های کارگری و کارفرمایی باید با همکاری پست استان صورت گیرد ادامه داد: ما آمادگی لازم درباره تعامل و همکاری با اداره کل پست را داریم و امیدواریم بتوانیم در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم به ویژه جامعه کار و تولید استان قدم برداریم.

در ادامه این جلسه ابراهیم علی پناهی، مدیر کل پست لرستان به وجود ظرفیت‌های زیرساختی خوبی که در مجموعه پست فراهم آمده اشاره کرد و افزود: این ظرفیت‌ها در سال‌های متمادی ایجاد شده و پست توانایی آن را دارد که در بخش‌های مختلف از امکانات خود در راستای کمک به جامعه کار و تلاش استان استفاده کند.

کد خبر: 65431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =