پرداخت ماهانه ۸۵ میلیارد تومان تعهدات تامین‌اجتماعی لاهیجان به جامعه هدف

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در ادامه برنامه های نظارتی، با حضور در شعبه لاهیجان ضمن دیدار با کارکنان، از واحدهای مختلف بازدید و روند خدمت‌رسانی به مخاطبان را مورد رصد قرار داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی در پایان این بازدید در نشستی با شعبه لاهیجان، با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۸۲ هزار نفر از جمعیت شهرستان لاهیجان تحت پوشش تامین‌اجتماعی هستند گفت: وجود ۳۲ هزار بیمه شده اصلی و افزون بر ۱۱ هزار نفر مستمری‌بگیر، این شعبه را به یکی از بزرگ‌ترین واحدهای اجرایی پس از شعب رشت و بندرانزلی تبدیل کرده است .

وی با اشاره به نقش و اهمیت شهر لاهیجان به عنوان یک قطب گردشگری در استان و یکی از شهرستان‌های بزرگ بیان کرد: نیمی از بیمه‌شدگان اصلی شعبه لاهیجان را که حدود ۱۶ هزار نفر هستند بیمه‌شدگان اجباری مشمول قانون کار تشکیل می‌دهند و افزون بر ۹ هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان نیز در زمره بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد هستند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه بیش از سه هزار نفر بیمه شده راننده و کارگر ساختمانی در این شهرستان تحت پوشش هستند افزود: ۷۴۰۰ بازنشسته، ۴۸۰ از کارافتاده و حدود ۳۵۰۰ نفر بازمانده نیز جامعه مستمری‌بگیران تحت پوشش را تشکیل می‌دهند .

تامین‌اجتماعی لاهیجان ماهانه ۸۵ میلیارد تومان تعهدات به جامعه هدف خود در شهرستان ارائه می‌دهد .

کد خبر: 65473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =