رسیدگی به مشکلات بیمه‌ای کارگران شرکت چوکا با حضور مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان

به دنبال تجمعات اخیر تعدادی از کارگران شرکت چوکا و با هدف بررسی میدانی و رسیدگی به مسائل بیمه‌ای، نشست مشترکی با حضور مدیرکل تامین اجتماعی و مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، در نشست کیوان مرتضوی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان با باقر کاظمی، مدیرعامل شرکت چوکا، موضوعات مختلفی همچون وضعیت لیست‌های حق بیمه کارکنان، درج عناوین شغلی، ماهیت مشاغل سخت و زیان‌آور، بدهی‌های شرکت به تامین اجتماعی و ... بحث و گفتگو شد.

در این نشست که با هدف پیگیری و رسیدگی به مطالبات کارگران شاغل انجام گرفت وضعیت بهره‌مندی کارگران از مزایای بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان‌آور و نیازهای قانونی بابت اصلاح عناوین شغلی مورد تبادل نظر قرار گرفته و مقرر شد تا شرکت نسبت به تکمیل فرم‌های مربوطه و ارائه مستندات اقدام کند.

شرکت چوب و کاغذ (چوکا) در زمره شرکت‌های اقتصادی وابسته به شستا ( شرکت سرمایه‌گذاری تامین‌اجتماعی) بوده و در سفر استانی مدیرعامل این سازمان به گیلان در اواخر خردادماه سال‌جاری قرارگاه جهادی احیاء شرکت چوکا با هدف تقویت سرمایه‌گذاری ها و رفع مشکلات آن تشکیل شده است.

کد خبر: 65548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =