پرداخت بلاعوض هزینه برندسازی تعاونی ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از پرداخت بلاعوض هزینه برندسازی تعاونی‌ها در جهت توانمندسازی و حمایت از فعالیت شرکت‌های تعاونی و متقاضیانی که قصد راه‌اندازی کسب و کار بصورت تعاونی دارند خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، خلیل احمد سلامی با بیان اینکه برندسازی یکی از ضروریات فعالیت‌های اقتصادی است که باید تعاونی‌های استان برای معرفی محصولات و همچنین شناخته شدن بیشتر تولیدات خود مورد توجه قرار دهند گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حمایت از کسب و کارهای تعاونی و ترغیب افراد به فعالیت‌های گروهی و کار تیمی، طرح‌های مختلفی را برنامه‌ریزی کرده و اجرا می‌کند که پرداخت بلاعوض هزینه برندسازی شرکت‌های تعاونی، از آن جمله است.

وی ادامه داد: مدیران شرکت‌های تعاونی می‌توانند با ارائه مدارک و مستندات مربوط به اخذ برند و ثبت علائم تجاری به اداره ترویج تعاونی‌های اداره کل از این حمایت بلاعوض برخوردار شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از حمایت پایان نامه‌هایی که با موضوع تعاونی‌ها باشد، خبر داد و افزود: هم‌چنین شرکت‌های تعاونی که قصد شرکت در نمایشگاه‌ها را داشته باشند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در راستای مردمی سازی اقتصاد، در کنار تعاونگران است و از آنها حمایت می کند.

سلامی ترویج فرهنگ کار گروهی و تشکیل تعاونی‌ها را از نیازهای اساسی جامعه بیان کرد و ادامه داد: در استان استفاده از ظرفیت مراکز علمی و آموزشی و ظرفیت‌هایی همچون روستاها برای تشکیل تعاونی‌ها استفاده می‌شود.

کد خبر: 65569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =