دیدار مدیران بیمه تامین‌اجتماعی یزد با رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران استان

جلسه شورای راهبردی استان یزد با حضور مدیران بیمه تامین‌اجتماعی استان و رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی یزد، در نخستین نشست شورای راهبردی استان و ضرورت ارتقاء تعاملات با شرکای اجتماعی سازمان اعم از کارفرمایان، کارگران و بازنشستگان، باغشاهی رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی با حضور در محل اداره کل یزد در این نشست شرکت کرد.

در این نشست که با حضور اعضاء مرتبط شورای راهبردی استان؛ محمدعلی میرزایی، مدیرکل تامین‌اجتماعی یزد، حامد هاتفی، مدیر درمان استان، معاون تعهدات، رؤسای ادارات روابط عمومی، مستمری‌ها و حراست تشکیل شد مسائل و دغدغه‌های جامعه بازنشستگی عنوان و پاسخ های لازم ارائه شد.

رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی استان از دغدغه‌های خود همچون بحث معیشت بازنشستگان، خدمات درمانی مراکز ملکی سازمان و تعهدات بیمه مکمل درمان، طرح کرامت رضوی و .... مطالبی بیان کرد و از مدیران استانی و ارشد سازمان درخواست کرد تا با اتخاذ تدابیر لازم در جهت کاهش نگرانی‌ها و مشکلات مستمری بگیران گام بردارند.

کد خبر: 65610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =