معرفی سرپرست جدید درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان کوهبنان

طی بازدید معاون درمان تامین‌اجتماعی استان کرمان از شهرستان کوهبنان، سرپرست جدید درمانگاه تامین‌اجتماعی این شهرستان معرفی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کرمان،هادی صبوری، معاون درمان مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان طی سفر به شهرستان کوهبنان از درمانگاه تامین‌اجتماعی این شهرستان و نحوه ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان بازدید کرد.

وی همچنین طی دیدار با مجید توکلی الله آبادی، فرماندار کوهبنان درباره خدمات درمانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان این منطقه گفتگو و درباره اجرای طرح حفاظت مالی بیان کرد: بر اساس این طرح در مناطقی مانند شهرستان کوهبنان که سازمان تامین‌اجتماعی فاقد بیمارستان است بیمه‌شدگان می‌توانند از خدمات بیمارستان دولتی بدون پرداخت هیچگونه وجهی استفاده کنند.

معاون درمان همچنین از آغاز به کارواحد مامایی درمانگاه کوهبنان سخن گفت و افزود: با تجهیز این واحد، خدمات این حوزه به بیمه‌شدگان شهرستان ارائه می‌شود.

صبوری ادامه داد: دندانپزشکانی که متقاضی خدمت در درمانگاه تامین‌اجتماعی کوهبنان هستند می‌توانند در این درمانگاه مشغول به خدمت شوند.

با حضور صبوری و فرماندار کوهبنان از خدمات ابراهیم محمودزاده در دوران تصدی ریاست درمانگاه تامین‌اجتماعی قدردانی و سیاوش باقری به عنوان سرپرست جدید این درمانگاه معرفی شد.

کد خبر: 65712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =