نشست تعاملی مدیرکل تامین‌اجتماعی کرمانشاه با مسئولان شهرداری مرکزی استان

در راستای توسعه تعامل و گفتمان سازی با شرکای اجتماعی، نشست تعاملی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه با مسئولان شهرداری مرکزی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، با هدف توسعه تعامل و گفتمان‌سازی با شرکای اجتماعی و همچنین لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات بیمه‌ای شرکای اجتماعی، اسکندر کاکایی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان به‌همراه محمد امجدیان، معاون منابع بیمه‌ای و فیض داربیگی، رئیس اداره اجرائیات استان با مرادی، مدیرکل درآمد و علی جمور، مدیرکل مالی شهرداری دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه در ابتدای این جلسه ضمن اشاره به لزوم ارائه خدمات به موقع و مناسب به بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران گفت: بهره‌مندی به موقع بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران از مزایای قانونی سازمان تامین‌اجتماعی حق آنان است و این مهم درصورتی محقق خواهد شد که کارفرمایان لیست و حق بیمه‌های خود را به موقع ارسال و پرداخت کنند.

وی افزود: سازمان تامین‌اجتماعی با هدف تحقق اصل سه‌جانبه گرایی همواره با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها سعی در رفع مشکلات مخاطبان خود داشته است لیکن دفاع از حقوق قانونی ذینفعان از وظایف ذاتی سازمان تامین‌اجتماعی است.

محمد امجدیان، معاون منابع بیمه‌ای اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان در ادامه این جلسه با اشاره به اجرای تعهدات سازمان تامین‌اجتماعی به مخاطبان خود در موعد مقرر گفت: اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه با توجه به توافقات فیمابین با شهرداری مرکزی کرمانشاه، بطور دقیق و کامل تعهدات خود را انجام داده و اکنون ضرورت دارد طرف مقابل نیز پاسخگوی مطالبات جاری و معوق سازمان در حداقل زمان ممکن باشد.

وی همچنین ادامه داد: تهاتر مطالبات سازمان با املاک مرغوب شهرداری به عنوان راهکار پیشنهادی اداره‌کل تامین‌اجتماعی به سمع و نظر مسئولان شهرداری رسانده شده و تسریع در انجام آن مورد انتظار است.

مسئولان شهرداری کرمانشاه در این جلسه بر لزوم تعیین تکلیف بدهی‌های خود تاکید داشته و تهاتر بدهی‌های ناشی از لیست پرداخت حق بیمه با املاک خود را راهکاری مناسب جهت ادای دیون این دستگاه دانستند و در پایان تصمیماتی جهت اجرا تصویب شد.

کد خبر: 65745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =