برگزاری بیش از ۴ هزار نفر ساعت آموزش مجازی برای تعاونگران سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از برگزاری ۴۳۷۴ نفر ساعت آموزش بصورت مجازی برای تعاونگران این استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، خلیل احمد سلامی گفت: عدم آشنایی با قوانین و مقررات از جمله موضوعاتی است که تعاونگران را دچار مشکل و سردرگمی می کند، در این راستا اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری جهاد دانشگاهی و برخی دستگاه‌های اجرایی، توانمندسازی و دانش‌افزایی تعاونگران را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا به امروز، ۱۲ دوره آموزشی از سوی وزارت متبوع به استان ابلاغ که با برگزاری آنها، ۴۳۰ نفر فراگیر مجموعا با تعداد ۴۳۷۴ نفر ساعت از دوره‌ها بهره بردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان گفت: این آموزش‌ها با محوریت موضوعاتی همچون قوانین و مقررات بخش تعاون، آنچه هیات موسس باید بداند، اصول و مدیریت پروژه، شیوه برگزاری مجامع عمومی در شرکت‌های تعاونی و قوانین و مقررات بخش امور مالیاتی، حسابداری، تهیه صورت‌های مالی، اصول سرمایه گذاری، ایجاد برند در تعاونی، بازرسی در شرکت تعاونی، بازاریابی، بهره برداری از اینترنت و سایر موضوعات مرتبط برگزار شده است.

سلامی با بیان اینکه این دوره‌ها برای فراگیران کاملا رایگان و از محل اعتبارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین می‌شود افزود: توانمندسازی مدیران و منابع انسانی تعاونی یک از مهم‌ترین راهبردهای هفتگانه تحول بخش تعاون کشور است و دانایی و توانایی اصل مهم در حل مشکلات تعاونگران به شمار می‌رود.

وی افزود: هم اینک دو هزار و ۷۰۳ شرکت تعاونی در گرایش‌های مختلف با ۶۷ هزار و ۱۱۷ نفر عضو در استان فعالیت می‌کنند.

کد خبر: 65797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =