دانش‌بنیان‌های ایرانی به ازبکستان می‌روند

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی آگروتک ازبکستان از ۸ تا ۱۰ آذر ماه جاری با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در تاشکند پایتخت این کشور برپا می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین،نمایشگاه بین‌المللی آگروتک؛ فناوری‌های مدرن، محصولات، تجهیزات و نوآوری‌های مجتمع‌های کشت و صنعت (AgroExpoUzbekistan) با حضور فعالان این حوزه از سراسر جهان در تاشکند برگزار می‌شود.

در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در این نمایشگاه که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می شود، ۱۵ شرکت دانش‌بنیان به عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در حوزه کشاورزی و صنایع وابسته می‌پردازند.

دانش‌بنیان‌های ایرانی راهی ازبکستان می‌شوند.

اکسیر دانش آبادیس، آبگینه شیمی آذربایجان، آراد کبودان ارومیه و آبزیان فناوری پیشرو، آراز صنعت کشکسرای، آریا سرو سپهر الوند، بهپروران نامی نقش جهان، پترو پاریز سبز البرز، پرتیکان بذر گستر، سیمرغ سها، دانش سلامت خوراک یاران، رویش پایدار البرز، ساعیان صنعت نوین یزد، شمیم شریف، فناوری بهینه نیروی کاسپین و کنترل سیستم خاورمیانه (پریسماتک)، شرکت‌های دانش‌بنیانی هستند که در این پاویون حضور می یابند.

براساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از برنامه‌های این صندوق در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و همچنین حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

کد خبر: 65828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =