بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از شرکت شمال پلاستیک چابکسر

همزمان با هفته بسیج، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با حضور در کارخانه شمال پلاستیک ضمن بازدید از خطوط تولید، با برپایی میزخدمت به صورت چهره به چهره با کارگران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، سیاوش آقاجانی در فضایی صمیمی به سوالات کارگران درباره مواردی نظیر بازنشستگی پیش از موعد (کارهای سخت و زیان‌آور)، ساعت کار، اضافه کاری، طرح طبقه‌بندی مشاغل و... پاسخ داد.

وی به اتفاق هیات همراه از خطوط تولید کارخانه بازدید کرد و طی نشستی مشکلات و موانع موجود در این شرکت را مورد بررسی قرار داد. کارفرما نیز در راستای رفع دغدغه‌های کارگران پیرامون بازنگری طرح طبقه‌بندی مشاغل، احیای شورای اسلامی کار و... آمادگی خود را اعلام کرد.

در این برنامه رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودسر، رییس تامین‌اجتماعی شعبه چابکسر و فرمانده بسیج اصناف شهرستان نیز حضور داشتند.

شرکت شمال پلاستیک با ۱۳۰ نفر کارگر در زمینه تولید قطعات تزیینی خودرو فعالیت دارد و در حال حاضر با مشکلاتی به جهت تاخیر در دریافت مطالبات خود از شرکت‌های خودروساز مواجه است.

کد خبر: 65849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =