تقدیر از پرستاران نمونه حوزه درمان تامین‌اجتماعی خراسان شمالی

پرستاران نمونه حوزه درمان تامین‌اجتماعی خراسان شمالی به مناسبت روز پرستار مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان خراسان شمالی، سعید صدرمنش، مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب (س) گفت: روز پرستار را که مزیّن و مشرّف به نام بزرگ پرچمدار حادثه عاشورا، حضرت زینب کبری ( س ) است ، به همه‌ پرستاران و همچنین همکاران گروه پرستاری تبریک عرض می‌کنم و در این روز خجسته قدردان زحمات بی‌دریغ پرستارانی هستیم که در خستگی‌ها و بی خوابی‌ها هرگز از بیماران غافل نبوده‌اند و تلاش آنها در مسیر سلامتی را ارج می‌نهیم .

وی با اشاره به خدمات جهادگونه و شبانه‌روزی پرستاران گفت: روز پرستار، روز تجلیل از کرامت انسانی است که انسانیت را در التیام بخشیدن به هم‌نوعان خویش می‌بیند. همان‌ها که چشم‌های نگران بیماران در انتظار بهبودی، به دست‌های پرتلاش آنها خیره مانده است و پرستاری را نه با حرف و شعار که با عمل و اقدام معنا می‌کنند .

مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان خراسان شمالی در ادامه گفت: امروز با اطمینان می‌توان جامعه پرستاری را ادامه ‌دهنده‌ برحق طریق علوی و زینبی دانست، روزهای سیاه کرونایی را یادمان هست؟ همان روزهایی که این فرشتگان سپیدپوش، در خط مقدم مبارزه با این بیماری شوم جان‌فشانی‌ها کردند و حماسه‌ها آفریدند، دست‌هایشان خالی اما از قلب‌هایشان محبت و نوع دوستی می‌بارید و نهایتاً همین محبت و نوع دوستی بی‌دریغ بود که چاره‌ساز شد؛ بسیاری از پرستاران، آسمانی شدند تا با رفتنشان، ماندن را برایمان معنا کنند، درست همان کاری که رزمندگان دلاور ایرانی در دوران دفاع مقدس انجام دادند، لذا ما قدردان زحمات شبانه‌روزی تک تک پرستاران هستیم .

در پایان این مراسم با اهدای لوح و تندیس یادبود از پرستاران نمونه تقدیر به‌عمل آمد.

کد خبر: 65878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =