افزایش نظارت بر عملکرد شرکت‌های تعاونی مسکن سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از افزایش نظارت‌ها بر عملکرد تعاونی‌های مسکن این استان به منظور بهبود کیفیت کار خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، خلیل احمد سلامی در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هم‌اکنون ۶۳ شرکت تعاونی مسکن و عمرانی کار ساخت یک‌هزار و ۹۲۸ واحد مسکونی را در قالب طرح نهضت ملی مسکن استان بر عهده دارند گفت: فرایند نظارت بر عملکرد شرکت‌های تعاونی از جمله حوزه مسکن بصورت مستمر در طی سال انجام می‌شود و از ابتدای امسال تا امروز، ۴۲۸ مورد بازرسی از شرکت‌های تعاونی مسکن و عمرانی سطح استان انجام شده است.

وی افزود: این نظارت‌ها شامل بازدید از دفاتر شرکت تعاونی و طرح‌های در دست ساخت، صورت‌های مالی، بروز بودن مجامع عمومی و دیگر شاخص‌ها می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در هر شرایطی باید از حق مردم صیانت شود و باید پاسخگوی عملکرد خود باشیم گفت: در تعامل با اداره‌کل راه و شهرسازی و نظام مهندسی، بصورت مستمر کار نظارت بر ساخت و کیفیت مصالح استفاده شده در واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن و همچنین الزامات قانونی دیگر نظیر شفاف بودن صورت‌های مالی و بروز بودن مجامع عمومی تعاونی‌ها رصد و پایش خواهند شد.

سلامی همچنین در این نشست با اشاره به تعهد ایجاد اشتغال اداره کل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در سال‌جاری هم افزود: این تعهد به میزان ۷۴۹ نفر است که فعلا ۵۸۳ نفر ثبت سامانه رصد اشتغال شدند.

وی بیان کرد: حوزه مسکن از ظرفیت‌های پرکشش اشتغال در سیستان و بلوچستان است که می‌تواند ثبت دقیق آمار افراد مشغول به‌کار در طرح‌های عمرانی راه و شهرسازی به تحقق کامل تعهد اشتغال استان منجر شود.

کد خبر: 65919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =