ویزیت رایگان ۳۵۰ بیمار در روستای توپ‌چنار توسط تیم مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خراسان شمالی

در اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خراسان شمالی در روستای توپ چنار از توابع شهرستان تازه تأسیس مانه،۳۵۰ بیمار به طور رایگان ویزیت شدند و دارو دریافت کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان خراسان شمالی، سعید صدر منش، ضمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه کار جهادی و خدمت به مردم در مناطق کم‌برخوردار از ویژگی‌های بارز بسیجیان است گفت : خدمت به بیماران در نقاط دور دست استان یکی از اولویت‌های سازمان و حوزه درمان تامین‌اجتماعی استان است.

وی افزود: با عنایت به اینکه دسترسی به پزشکان متخصص برای اهالی این منطقه سخت و دشوار است بر خود لازم دانستیم طی یک اردوی جهادی یکروزه در قالب بسیج جامعه پزشکی، بیماران این منطقه را بصورت رایگان ویزیت کرده و در صورت نیاز به خدمات تشخیصی تخصصی‌تر به مرکز استان ارجاع دهیم.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خراسان شمالی یکی دیگر از اهداف اردوهای جهادی بسیج جامعه پزشکی در مناطق دورافتاده را یافتن بیماران خاص بی‌بضاعت و معرفی به مراکز درمانی جهت مداوا عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم اردوهای جهادی بیشتری در مناطق کم‌برخوردار استان برگزار کنیم تا مردم که همانا ولی‌نعمتان ما هستند از خدمات پزشکی رایگان برخوردار شوند .

صدرمنش بیان کرد: حدود ۳۵۰ نوع خدمت درمانی توسط پزشکان متخصص داخلی، زنان و زایمان، دندانپزشک، پزشکان عمومی و خدمات سرپایی توسط پرستاران در این اردوی جهادی یک روزه ارائه شد و داروی رایگان نیز در اختیار بیماران قرار گرفت.

در حاشیه این اردوی جهادی میز خدمت ادارات کل زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خراسان شمالی نیز استقرار یافته و ضمن بررسی مشکلات مراجعان اقدامات لازم در راستای رفع این مشکلات صورت گرفت.

روستای توپ چنار در فاصله ۵۰ کیلومتری از مرکز استان قرار دارد و دارای ۵۰۰ خانوار است

کد خبر: 65948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =