تجلیل مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان از کادر پرستاری نمونه

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان طی مراسمی از کادر پرستاری نمونه مدیریت درمان استان در سالن جلسات بیمارستان شفا سمنان تجلیل کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان، در این مراسم محمدکاظم امیدیان، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان با تبریک روز پرستار و تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر پرستاری گفت: پرستاران رسالت مهم و خطیری به دوش داشته که در همه شرایط و زمان‌ها با تکیه بر دانش علمی خود و با تعهد کاری تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی مناسب به بیماران بکار می‌گیرند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه گفت: علیرغم وضعیت بسیار نامطلوب در رسیدگی و مداوای بیماران، ولی همچنان کادر درمان این منطقه با کمبود و نبود امکانات پای کار ایستاده و در حال خدمت‌رسانی است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی به جهت ارائه خدمات درمانی در همه شرایط توسط کادر درمان، خبر از مساعد شدن وضعیت نیروی انسانی مراکز درمانی داد و افزود: مراحل اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام ۲۰ نفر نیروی خدماتی در استان در دست اقدام است.

وی با تاکید بر ارتقاء سطح بیمارستان شفا به تخصصی و فوق تخصصی گفت: در آینده‌ای بسیار نزدیک آزمون جذب حدود ۹۰ نفر از نیروهای اداری و درمانی برای کار در مراکز درمانی تامین‌اجتماعی استان نیز انجام خواهد شد.

امیدیان به مشکل نبود و عدم همکاری پزشکان طب اورژانس در مراکز درمانی تامین‌اجتماعی در سطح کشور اشاره و بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و همکاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان و با بکارگیری و همکاری یک پزشک طب اورژانس در بیمارستان شفا بسیاری از مشکلات بیمارستان حل خواهد شد.

احداث کلینیک بیمارستان شفا سمنان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی

وی همچنین با بیان این مهم که یک پزشک فوق تخصص گوارش نیز از هفته آینده در بیمارستان مشغول بکار خواهد شد گفت: در کنار گسترش خدمات، ارتقاء هیتلینگ و توسعه مراکز درمانی از جمله احداث کلینیک بیمارستان شفا سمنان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی در دستور کار و در حال احداث است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان افزود: قطعا با راه اندازی کلینیک بیمارستان شفا و جداسازی خدمات سرپائی و بستری در این مرکز ارائه خدمات به بیماران در سطح بهتری انجام خواهد شد.

امیدیان از جذب پزشک رادیولوژیست نیز خبر داد و بیان کرد: به منظور افزایش رضایت‌مندی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان با آغاز به کار دو متخصص رادیولوژی، علاوه بر ارائه خدمت سونوگرافی به بیماران بستری و تحت نظر مراجعان سرپایی نیز می توانند از این خدمت بهره‌مند شوند.

وی در ادامه گفت: انجام خدمت سونوگرافی سرپایی یکی از درخواست‌های مهم بیمه‌شدگان بوده است که از این پس این خدمت با تعیین وقت قبلی طبق برنامه هفتگی انجام خواهد شد.

راه‌اندازی بخش VIP بیمارستان شفا

مدیر درمان استان راه‌اندازی بخش VIP بیمارستان را اقدامی جدید در سطح کشور و در خور شان بیمه‌شدگان دانست و افزود: بازسازی بخش اورژانس این بیمارستان نیز با اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی در دست بررسی و طرح‌ریزی اولیه است.

امیدیان با تاکید بر لزوم مشارکت همکاران در تصمیم‌گیری‌ها گفت: در همایش اخیر مدیران استان که در شهر قم و با حضور مدیران سراسر کشور برگزار شد از طرح ارائه شده توسط یکی از همکاران بیمارستان شفا سمنان به‌عنوان طرح برگزیده تجلیل و به‌عنوان طرح نمونه به بقیه استان‌ها نیز منعکس شد.

در این مراسم علاوه بر صحبت عباس نصیری، سرپرست بیمارستان و سعیده رضوی، نماینده پرستاران از ۱۲ نفر کادر پرستاری نمونه استان با اهدای گل و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر: 65981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =